تعرف على صاحبة الصوت الحقيقي لأغاني مسلسل ” لؤلؤ “

  • soc
  • soc

مشاهد المملكة: نشرت المطربة ” نور عبد السلام ” صاحبة صوت الفنانة ” مي عمر ” في الأغاني التي عرضت في مسلسل ” لؤلؤ ” منشورا لها عبر حسابها في ”فيس بوك” أعربت من خلاله عن سعادتها الشديدة بدعم الجمهور لموهبتها الغنائية.

فكتبت قائلة : ” من الرائع إننا نكون في بلد عندها قدرة على إنتاج محتوى ترفيهي محترم جدًا .. مسلسل لؤلؤ فعلًا يخلينا كلنا فخورين بيه وبإنتاجه وبمخرجنا العزيز محمد سامي وبطلة العمل الممثلة الجميلة مي عمر اللي دايمًا مجتهدة وناجحة بأعمال متميزة وأدوار مختلفة ” .

وتابعت نور عبد السلام : ” مسلسل لؤلؤ بصراحة بينقل الإنتاج الدرامي في مصر لمنطقة تانية خالص وجديدة ومتميزة .. أنا كان ليا الشرف إن المخرج الكبير محمد سامي يقف جنبي ويشرفني بإني أغني في المسلسل .. بصراحة أنا عاجزة عن شكر المخرج محمد سامي إنه آمن بيا من أول يوم وآمن بصوتي وموهبتي وأعطاني فرصة زي دي ” .

وأضافت : ” طول عمره معروف عنه إنه بيقف جنب المواهب ويساعدهم وكان ليه الشرف إنه يقف جنبي .. مسلسل لؤلؤ فرصة عمري ومكنتش أحلم بيها وسعيدة جدًا إن ربنا كتبها ليا ويارب دايمًا أكون عن حسن ظن الناس فيا وأكون دايمًا بقدم حاجة تضيف لأي عمل حتى لو حاجة صغيرة ” .

You might also like